The tribute

Det finns så mycket som jag gillar med honom.

Han är social, ärlig, omtänksam, idrottsintresserad.. Ja, listan kan göras lång.
Han är så mysig när han sover, men en sak är lite läskig; han sover så tyst. Ibland måste jag peta lite på honom så att han rör sig, så jag vet att han lever.
Jag älskar när han tar fram guran och spelar lite för mig. Det kommer jag aldrig tröttna på.

Helt ärligt var det väldigt längesen jag kände så här. Får det verkligen vara så här bra?

Vet ni vad det bästa är? Han tycker om mig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad underbart det låter! =)

Postat av: Emma

Sv; Det är det! =)

2009-01-08 @ 09:33:30
Postat av: Broström

Åhååå, vad gulligt. Förlåt att jag inte svarat på ditt sms än, låg och sov när jag läste det och sen glömde jag. Jag mår bra nu och jag blir så glad över den lycka. Puss.

2009-01-11 @ 17:55:30
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Emma

Sv; Maria, det är ingen fara. Du svarade ju nu. =)

Du är så söt, tack! Puss

2009-01-13 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback