Är det arbetsterapeut jag ska bli?

Såg igår att jag kommit in på arbetsterapeutprogrammet (långt ord...) till hösten.

Känns väldigt skönt att jag vet vad jag ska göra i augusti och framåt, men nånstans ringer tveksamheten.

Vill jag detta? Nej, egentligen inte. Jag vill ju bli polis och fånga tjuvar, men samtidigt kan jag ju inte gå och vänta på att komma in där i all evighet. Jag kanske aldrig kommer in!

Vi får se vart det bär, helt enkelt. Jag kanske kommer fram till att jag trivs hur bra som helst, och gör jag inte det..
Ja, det får jag ta då. Kanske kommer in på Polishögskolan i januari och då hoppar jag av det andra.

Men. Där är vi inte ännu. Ett steg i taget.

Knät förresten. Det är svullet allan. Som en miniminihandboll. Och eftersom jag ska hålla det i högläge när jag sover betyder det att jag måste sova på rygg. Det gör jag aldrig. Så jag sover skitdåligt. Och när jag sover dåligt blir jag grinig och bitchig. Sur. Kort stubin.
Vem får ta smällen? Markus. Förlåt älskling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

top gear, tyskan sabine schmitz



http://www.youtube.com/watch?v=OrVXNipdYzE



Är hon inte ganska lik dig ^_^

2009-07-12 @ 23:38:58
Postat av: Emma

Sv; Nja, jag vet inte.. lite kanske. Men är inte jag snyggare? =)

Vem är du förresten?

2009-07-13 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback