You know!

De senaste dagarna har spenderats i Värmland. Ute i skogen. I ett hus.
Och vad gör man ute i ett hus i en skog på kvällarna när myggen tar över? Jo, spelar Uno. Blev återintroducerad i det spelet under dessa dagar.

Det är hån, det är skadeglädje, det är ilska och det är en viss svårighet (för en del, men det gör inget, Markus) att begripa regler, vilket skapade en del osämja i sällskapet.

En dagstur till Oslo stod även på schemat där vi åt en lyxig lunch på den exklusiva hamburgerrestaurangen Burger King. Två menyer slutade för vår del på 250 freakin' norska kr.

Nu ska vi ladda semesterbatterierna, för på torsdag drar vi till Fjällbacka. Och det är ju ganska ansträngande att ha semester.


Akkurat?!

Kommentarer
Postat av: Broström

Haha, fan vad jag saknar dej när jag läser om att ni spelat Uno. Inte för att vi nånsin spelat det, men för att jag ser framför mej hur du hånar och är skadeglad. Tävlingsmänniskan Emma. Hon är härlig hon. Fan, vad jag saknar dej. =( Puss.

Postat av: Emma

Sv; Åh, saknar dig också! Otroligt mycket! MÅSTE ses snart, när båda har tid! Puss

2009-07-20 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback