Kort vecka!

Jobb mån-tors.
För sen vet ni väl att det är midsommar?
Då ska vi ut ett gäng till Brittebo och kröka.
Ja, för det är väl det man gör på midsommar?


Helgen har sprungit förbi med en väldig fart, och jag hoppas innerligt att jobbveckan gör detsamma.
Jag är så otroligt omotiverad att gå till jobbet, men det har väl sina förklaringar.
Satt igår och räknade antalet jobbdagar som är kvar. Åtta! Sanslöst skönt, även om jag är arbetslös sen.. Vilket inte är lika skönt, men skönt att vara ledig heeela juli och få betalt för det. Och dessutom få ut min semester i pengar. Alltså kan man egentligen säga att jag har lön fram till september.

Nu måste jag sätta på mig ansiktet och cykla till jobbet.


Till er som undrar; Jag har fortfarande inte sett fulvolvon som nästan körde på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback