Mina sista dagar

Ja, jag vet hur det låter, men jag ska inte dö. Åtminstone inte inom den närmsta framtiden.

Vad jag egentligen menar, är att jag har tre veckor kvar på mitt jobb, och det känns så jäkla skumt.
30 juni blir min sista dag, och om jag inte minns fel så är det en onsdag.
Jättetråkigt, för jag trivs så otroligt bra med de som jag jobbar med i butiken.

Vad händer sen liksom?

Visserligen känner jag att jag verkligen behöver vara lite ledig, men det skulle ju kännas betydligt bättre om man fick välja det själv.

Jag är så sjukt besviken på hur de har skött allt. På vad som sagts till mig, men också på vad som inte sagts.
Varje telefonsamtal med henne har slutat med tårar. Då är det verkligen nåt som är fel. Jag hoppas innerligt att den nya får mer stöd än vad jag fått.

Visst, min uppgift var att sköta butiken, vilket jag enligt mig själv har klarat jävligt bra, och att få upp försäljningen.
Men HUR ska det kunna genomföras när man inte får marknadsföra sig? Någon som har någon idé? Säg gärna till i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback