Så här gör vi i vår familj. Del 3

Japp, nu har jag varit i farten igen. Denna gång var det ett mjölkglas i vägen.

Vi sitter och kollar på Confederations cup och jag har benen på bordet. Hela tiden vet jag att glaset med mjölk står där, bara väntar på att bli utslaget.
I ett svagt ögonblick ska jag flytta benen lite. Ni kan ju räkna ut vad som händer.
Jag välter glaset och mjölken breder ut sig på bordet, och rinner till slut ner på mattan. Denna stackars matta.

Återigen blir jag tvungen att springa och hämta papper, papper och ännu mer papper.

Till slut ryter jag till och med på Markus och frågar "varför i helvete han inte dricker upp sin mjölk!?"
 
Sorry, baby... Jag älskar dig.

Nu måste jag pussa lite på honom.

Folket, ha en glad midsommar! Och håll alkoholen i glaset, medan den väntar på att hamna i strupen.
Jag ska försöka göra mitt bästa för att göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback