Sjung om studentens lyckliga dar

Vilket härligt väder de får idag, de där studenterna. Regnet öser ner som det brukar göra under den svenska sommaren.
Ikväll ska vi fira min kusin som springer ut idag. Fest i Bogla. Ett liiitet, litet samhälle utanför Tenhult.

Sen inatt, sent inatt, ska jag sitta som funktionär under Vätterundan. Hur kul låter det då? Nä. just det. Inte kul alls.
Mellan 02.00-04.00. Det blir jag, mina regnbyxor, min dunjacka, en brassestol och ett paraply. Och så lilla Lisenfisen.
Även kallad Fusk-Lisen i laget. Hon fuskar på varenda tävling vi har. =)

Nog om detta. Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: becca

jag kommer å byter av dig klockan 4 :S

2009-06-12 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback