IKEA is the shit!

Söndagen spenderades på IKEA med min älskling. Tidsoptimister som vi är, tänkte vi shoppa lite kläder på A6 också.
Det hann/orkade vi inte. Istället åkte vi hem och började skruva. Och skuva. Och skruva. Två garderober och en byrå.
Fan vad vi slet. Nu är iallafall stommen till garderoben klar och byrån står på sin plats.

Lite till måste vi alltså skruva. Dörrarna till garderoben plus inredning, sedan även en skohylla och hatthylla. Men det kan väl knappast vara så svårt? Kan hända att jag får äta upp att jag skrev så. Vi får se.

Totalt handlade vi för drygt 5500 kr. Vi fick jävligt mycket för pengarna.
Det kommer bli så snyggt. När allt är klart vill säga, igår såg det ut som ett slagfält här hemma...


Kommentarer
Postat av: Broström

Vad roligt med massa nytt! =)

Jag har utmanat dej i min blogg. Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback