Vad är det för dag?

När jag är ledig har jag ingen koll alls på vad det är för dag.
Men idag råkar jag veta att det är fredag, för imorgon ska Markus och jag till Mia och Emil och det skulle vara på lördag. Alltså är det fredag idag.

Hade en lite konstig dag igår. Eller rättare sagt, jag var lite konstig. Med jämna mellanrum blev jag helt yr. Inte så att jag var på väg att trilla, men ungefär så som man känner sig när man har druckit liiite för mycket alkohol. Visserligen är väl risken ganska stor att man ramlar då, men ni fattar vad jag menar. Hoppas jag slipper det idag.

Eftersom jag är lite av en hypokondriker blir jag rädd för att jag har åkt på nån virusinfektion från Egypten. Men det behöver jag nog inte oroa mig för, eftersom jag vaccinerade mig innan jag åkte dit förra året.
Men ändå. Jag blir lite nojjig och tror att det har simmat in pyttesmå fiskar under huden vid något tillfälle som jag var och snorklade. Fråga mig inte hur de har kommit in där, det är bara en äcklig känsla. Psyket nästa?

/Utflippade Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback