Lycka och total besvikelse - samtidigt

Okej, jag börjar med det tråkiga, men jag kommer vara lite luddig, eftersom jag inte kan (?) skriva allt.

Vissa människor beter sig som barn i sandlådan. Får man inte låna hinken och leka, kastar man lite sand på den andra som har den för tillfället. Just så är det nu. Sen att personen i fråga är dubbelt så gammal som jag spelar ingen roll. Beter sig fortfarande som en liten unge.
Jag kommer fortsätta vara "krånglig" och säga som jag tycker. Jag vet att jag kommer trampa ännu mer på folks tår, men det ger jag blanka f*n i. Punkt.

Det roliga nu.

Jag ska äntligen få göra om fystesterna till Polishögskolan! Nästan tre år sen sist, och denna gång måste det väl ändå vara min tur. Eller? Femte gången gillt, typ.
Den 28 maj smäller det, då litar jag blint på att ni håller alla två tummar ni har.
Capisssch? (Vet inte hur det stavas på riktigt, drog därför till med en svensk-italiensk variant)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag ska hålla alla fingrar och tår jag har! Lycka till!!!

Postat av: Amanda

jag hörde om polis-grejen. Träffade dina föräldrar i falkenberg i helgen och då berättade dom de! hoppas det går bra ! håller tummarna !:)

2009-05-18 @ 21:35:28
URL: http://amandamoden.blogg.se/
Postat av: Amanda

hörde att du skulle ner! din mamma råkade skvallra.. hoppas det går bra! vi hejar på dig.

2009-05-18 @ 21:38:34
URL: http://amandamoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback