YES!

I did it!
Löpningen är väl egentligen inget att hurra över, men jag klarade det iallafall! Tiden jag sprang in på var 9.51 (två km).
Dockan som väger 77 kg var inga problem, de visar hur man ska lyfta, sen är det bara att traska med den 15 meter.
Harres test, ett smidighetstest, där man ska hoppa över häckar, krypa under, runda koner osv i en viss ordning fick man ha en maxtid på 16 sek, jag hade 12.78. Keine problem.

Nu ska man bara vänta på besked igen, i början av augusti bör det trilla in. 1900 var kallade till fystester, 900 blir kallade till pliktverket där man utför diverse tester. Av de 900 kommer 302 peroner in på skolan.
Jajks!

Konkurrens? Hell yes!

Kroppen är för tillfället väldigt mör. Fortfarande träningsvärk sedan träningen i tisdags, och nu, efter testerna, känner jag mig ungefär som ett utbajsat äpple. Hur de nu känner sig. Det kan ni lura lite på.

Soffan är skööön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback