Det här med att blogga...

Det har visst inte gått så bra på den fronten på ett tag. Anledningen? Inget internet.

Vi flyttade i fredags. Eller ja, alla andra flyttade, jag låg hemma hos mor och far och var spysjuk.. Mindre kul.
Det försvann en enda påse under hela flytten. Den viktigaste. I den låg ALLA sladdar till TV, hemmabiosystem, DVD, Xbox. Inser nu hur beroende jag är av just TVn. För vad gör man när man inte har något att göra? Jo, sätter på en film, eller nåt dåligt program som går. Först idag har Markus lyckats skaka fram en elkabel till dumburken, så idag är en dag av lycka. När vi lyckas få fram resten får vi se.

Just nu våldgästar vi Becca. Vi behövde visst klippa oss. Under tiden som hon klipper Markus bloggar jag. Man får passa på. =)


Jag fick världens utskällning på träningen i tisdags. Av en annan tränare. Han kallade sig läkare och ville lägga ispåse på en stukad fot, jag ville linda den. Därav utskällningen. Alla vet väl att man lindar en stukad fot?? Att ispåsen bara är till för att lindra smärtan. Det visade sig senare att denna "läkaren" arbetade inom psykiatri.
Med tanke på hans brist på anger management kanske han borde lägga in sig själv? Jag är fortfarande arg.

Hepp, nu hemgång, dags att lägga ifrån sig datorn.

He' på 're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback