I nailed it!

Vilket flow jag är inne i!
De senaste veckorna har skolan bara känts som ett påhäng, och jag övervägde för en stund om jag skulle fortsätta eller inte.

Nu känns det som vinden har vänt. Statistiktentan idag kändes som en match mot ett Kalle Anka-lag, alltså som en väldigt lätt match. Jag kommer definitivt få en kalldusch om jag inte klarar den, eftersom det känns så himla bra.

Fick dessutom mail från en lärare idag att jag klarade mina kompletteringsuppgifter från förra seminariet. Jag var ju i Stockholm då och kunde inte vara på två ställen samtidigt. Och grupparbete nr 2 är snart klart, lite finslip kvar bara.

Jag kan med gott samvete hålla skolbäckerna stängda under denna helg. Och det kommer jag baske mig göra.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback