Nu börjar livet!

Äntligen är hemtentan inlämnad! Det innebär att jag kan gå ut ur lägenheten igen.
Nu får vi bara vänta och se ifall jag blir godkänd, men det tror vi, eller hur?

Jag har en annan sak som jag kan grubbla ihjäl mig på.
Om ca tre veckor får jag besked från polishögskolan, om jag kommer in eller inte. Blir det ett "nej tack" denna gången också finns det inte så mycket att fundera på, men OM jag kommer in, ska jag ta platsen då..?
Det är inget lätt beslut vill jag lova, eftersom jag alltid har varit säker på vad jag vill. Nu vet jag inte om jag tycker det är värt allt slit. Jag har allt som oftast ont i mitt knä, och frågan jag ställer mig är ifall jag pallar att vara polis.

Känns som att jag måste fundera länge innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej "klassis"! Snokade runt här lite efter att ha hittat dig här (genom hemsidan som gjordes på gruppexaminationen). Skönt att va klar med kurserna. Farligt att varva ner för mkt bara :P Lycka till i ditt grubblande ang. polisutbld!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback