Vi vill flytta!

Jag inser att jag nu talar för oss båda, men det gör nog ingenting.

Vi har länge varit sugna på en större lya. Nu bor vi i en etta på 47 kvm med kök.
Visserligen är det inte litet, men ett sovrum för sig och ett vardagsrum för sig vore inte helt fel.

Idag tog vi tag i saken och jag ringde till en hyresvärd. Det visade sig att de alldeles nyss fått in en tvåa på Lerhagen! Nytt, fräscht, tvätt- och diskmaskin i lägenheten. VILL HA!

Intresseanmälan är inskickad och väntar vi tills nästa vecka innan vi ringer och kollar läget.

Snälla, snälla, kan vi få den?

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Fan va nice lägenheten låter hoppas ni får den, måste va jobbigt o bo i en 1:a när man är 2. Hoppas studierna går bra fast jag vet från fidde att de e väldigt mkt nu i början. Måste ses snart! kram kram

2009-09-15 @ 18:00:59
Postat av: Din älskling!

Nu är det nära! =)

2009-09-17 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback